Η αρχή ενός Requiem

Θάνατος

Ο κάθε ένας έχει ήδη βιώσει τον θάνατο του σώματος και της ψυχής στα χέρια του δημιουργού του. Ο τρόπος που συνέβη αυτό εξαρτάται από τον δημιουργό και κυμαίνεται από τον πιο στοργικό μέχρι και τον πιο σαδιστικό τρόπο. Όπως και να έχει είναι απαραίτητη η πλήρη αφαίμαξη του/της θνητού μέχρι να διαβεί το κατώφλι του θανάτου

Μερικές φορές ο δημιουργός δεν έχει επιλογή λόγω των συνθηκών που τον ανάγκασαν να δημιουργήσει ένα “παιδί”, άλλες φορές τα κίνητρα είναι εγωιστικά και ψυχρά όπως το να υπάρξει ένας συνεχιστής της παρακαταθήκης του ή ένας σκλάβος.

Το κόστος για τον δημιουργό είναι η οριστική θυσία ενός μέρους της ανθρωπιάς του για να δημιουργήσει ένα νέο νεκρό ον.

Αναγέννηση

Ο Δημιουργός δίνει το αίμα του και ένα μέρος της ψυχής ώστε το παιδί να επανέλθει στην “ζωή” άλλα αυτήν την φορά σαν κάτι τελείως νέο.

Αυτή η διαδικασία όπως και να γίνει είναι τόσο τραυματική άλλα και καθαρτική για τον Νέο που αλλάζει τελείως το σύστημα των αξίων που είχε πριν, χάνει την ηθική σύμφωνα με την ανθρώπινη έννοια και αντικαθίσταται με την ανθρωπιά από την οπτική πλευρά ενός βρικόλακα.

Μαζί με το “Δώρο” αθανασίας εμφανίζεται βαθιά μέσα στο υποσυνείδητο και μια δεύτερη προσωπικότητα που πάντα προσπαθεί να πάρει τα ηνία. Οι υπόλοιποι την αποκαλούν ως το τέρας που έχει ως μόνο μέλημα την επιβίωση.

Η Ανθρωπιά

Οι βρυκόλακες δεν είναι άνθρωποι πια.

Όσο περισσότερο θυμούνται τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος τόσο πιο κοντά είναι στην ανθρωπιά τους, που τους επιτρέπει να αλληλεπιδρούν καλύτερα και να περνάνε απαρατήρητοι.Σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις  μπορεί να είναι πιο ανθρωπινοί από τους ανθρώπους.

Όσο απομακρύνονται από την ανθρωπιά τους, τόσο λιγότερο τους νοιάζει τι κάνουν και ποιον θα πληγώσουν και πόσο. Τόσο ποιο εμφανές γίνεται το τέρας τόσο στην όψη όσο και την συμπεριφορά, τόσο μεγαλώνει το εύρος των εγκλημάτων που δεν τους επηρεάζουν αλλά τόσο και φαίνεται στην εξωτερική εμφάνιση ως ένα σάπιο αποκρουστικό ον που δυσκολεύεται να κρυφτεί μέσα στον κόσμο.

Το αντίβαρο (Touchstone ) άνθρωπος ή μη, κρατάει όσο το δυνατόν το τέρας μακριά. Όσο κάποιος ασχολείται με αυτό τόσο καλύτερα αντιμετωπίζει τις αντιξοότητες της νύχτας. Χαρακτήρες που το αγνοούν τείνουν να αυτοκαταστρέφονται αρκετά γρήγορα.

Η επιβίωση

 Η τροφή

Το πρώτο μέλημα ενός βρικόλακα είναι η επιβίωση και πρώτο συστατικό για αυτό είναι να βρει τροφή

Πλέον είναι ένα νεκρό ον, τα εσωτερικά του όργανα παρότι βρίσκονται ακόμα εκεί δε λειτουργούν και το ανθρώπινο φαγητό δεν του προσφέρει τίποτα.

Οι βρικόλακες τρέφονται με αίμα που μέσω μιας υπερφυσικής διαδικασίας το σώμα τους μετατρέπει σε Vitae και το αποθηκεύει για μετέπειτα χρήση.

Όταν το χρειάζονται επεκτείνουν τους κυνόδοντες τους για να τρυπήσουν ευκολότερα το δέρμα του θύματος και να βρουν μια αρτηρία. Μάλιστα το δάγκωμα αυτό είναι ευχάριστο για το θύμα τους σε σημείο εθισμού. Το θύμα παραδίδεται και συνήθως δεν έχει πλήρη μνήμη για το τι συνέβη, ενώ με ένα γλείψιμο της πληγής δεν μένει κανένα σημάδι.

Αντίθετα με τις ταινίες οι βρικόλακες δεν σκοτώνουν τα θύματα τους. Γιατί να σκοτώσουν κάποιον ενώ μπορούν κάλλιστα να ξανα-τραφούν από τον ίδιο άλλη νύχτα;

Κάθε βράδυ το σώμα ενός βρικόλακα αυτόματα ξοδεύει ένα Vitae για να ξυπνήσει και να έρθει στην κατάσταση που βρισκόταν την νύχτα που έγινε embrace.

Για ένα νέο βρικόλακα οποιοδήποτε αίμα κάνει, αλλά όσο περνάνε τα ενεργά χρόνια τόσο χάνεται η δυνατότητα να τραφεί από υποδεέστερες μορφές ζωής, όπως τα ζώα ενώ πραγματικά αρχαίοι βρικόλακες χάνουν ακόμα και την δυνατότητα να τραφούν από ανθρώπους και μόνο μέσο τροφής για αυτούς τους αρχαίους είναι ο κανιβαλισμός, πίνοντας Vitae από νεότερους.

Οι μάσκα και η πραγματικότητα

Κάθε Βρικόλακας πρέπει να προσέξει πολύ το τι θα προβάλει στους άλλους. Από αυτό εξαρτάται η ύπαρξή του και όλοι μαθαίνουν να φοράνε ένα διαφορετικό προσωπείο από αυτό που πραγματικά είναι. Το ψέμα πρέπει να γίνει δεύτερη φύση, τουλάχιστον υπό την παρουσία άλλων και κυρίως θνητών.

Το πότε και σε ποιον θα παρουσιάσει το προσωπείο του ή τον πραγματικό του εαυτό είναι μια από τις πιο δύσκολες και σημαντικές αποφάσεις ενός Βρικόλακα.

Η προστασία την Ημέρα

Οι βρυκόλακες είναι υπερφυσικά αρπακτικά. Έχουν προτερήματα τα οποία συναντιούνται μόνο σε νυκτόβια όντα. Έτσι, το μεγαλύτερο τους μειονέκτημα είναι ο ήλιος. Ακόμα και η πιο μικρή ακτίνα του μπορεί να τσουρουφλίσει το δέρμα τους σε διάστημα λεπτών στην περίπτωση ενός νέου ή μερικών δευτερολέπτων για έναν αρχαίο.

Το μειονέκτημα του Ήλιου επαναφέρει τις ισορροπίες με την υπόλοιπη φύση. Μόλις πλησιάσει η μέρα ό βρικόλακας νιώθει την ανάγκη να κρυφτεί, να πέσει σε λήθαργο και αυτό πρέπει να γίνει σε ένα ασφαλές σημείο μακριά από τις ακτίνες του ηλίου.

Κατά την διάρκεια της μέρας ένας βρικόλακας είναι απροστάτευτος – όλη του η ύπαρξη βρίσκεται σε θανάσιμο κίνδυνο. Ακόμα και ένα απλό ζώο μπορεί να αποβεί καταστρεπτικό

Το περιβάλλον μιας πόλης προσφέρει πολλές ευκαιρίες για κρυψώνες και ασφαλή καταφύγια. Στο περιβάλλον της φύσης τέτοιες πολυτέλειες είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν χωρίς γνώσεις ή ειδικές ικανότητες.

Επιβίωση από άλλα αρπακτικά

Υπάρχουν και άλλα όντα στον κόσμο υπερφυσικά και μη από τα οποία πρέπει να επιβιώσει ένας βρικόλακας. Ο πιο εύκολος τρόπος να το κάνει κανείς αυτό είναι να μην τους αφήσει ποτέ να πιάσουν την μυρωδιά του και να μην ανακατευτεί στα χωράφια τους.

Τεράστιο προτέρημα για τον βρικόλακα είναι το ότι διαθέτει όλους τους μηχανισμούς για να φανεί σαν άνθρωπος. Μοιάζει με αυτούς, με την χρήση Vitae μπορεί να αναπαραστήσει λειτουργίες μυρωδιές και την θερμότητα του ανθρώπου. Επίσης, έχει τους τρόπους να χρησιμοποιήσει και τους ανθρώπους εναντίων των άλλων αρπακτικών.

Αλλά για να γίνει αυτό οι άνθρωποι δεν πρέπει να μάθουν τι είναι. Όσες υπερδυνάμεις και να έχει κάποιος, αν χάσει την δύναμη να κρυφτεί μέσα στο κοπάδι με τα πρόβατα και τα πρόβατα τον κυνηγήσουν έχει τελειώσει.

 

Η νέα αυτή φύση.

Η φύση του Βρικόλακα του προσφέρει διάφορα πλεονεκτήματα

Είναι είναι ήδη νεκροί και με την εξαίρετη του Ήλιου και της φωτιάς είναι πολύ πιο δύσκολο να τους βλάψεις. Είναι αρπακτικά – έχουν αυξημένες αισθήσεις ικανές να βρίσκουν το αίμα σε αρκετά μέτρα μέσα σε απόλυτο σκοτάδι. Είναι τέρατα και έχουν την ικανότητα να το προβάλουν χρησιμοποιώντας μία από τις τρεις φύσεις του τέρατος, την θελκτική, την ανταγωνιστική ή την καταστρεπτική για να πετύχουν ευκολότερα τους σκοπούς τους.

Η εκπαίδευση

Η συντριπτική πλειοψηφία των νέων Βρικολάκων περνάει αρκετά χρόνια δίπλα στον δημιουργό τους για να μάθουν όλα τα απαραίτητα ώστε να καταφέρουν να επιβιώσουν. Μέχρι τότε ο δημιουργός τους έχει την πλήρη ευθύνη των πράξεων τους.

Οι πρώτες νύχτες είναι αφιερωμένες στο κυνήγι: πότε, με ποιο τρόπο και ποιους. Είναι εξαιρετικά δύσκολο για κάποιον νέο/νέα να τα καταφέρει με συνέπεια ιδίως αν τα θηράματα είναι άνθρωποι και δεν επικεντρώνεται σε ζώα. Συνήθως ο δημιουργός φροντίζει να πάρει το παιδί όλα τα απαραίτητα μαθήματα καλά και κακά.

Μόλις αρχίσει κάποιος να ξεπερνά τον πρώτο σκόπελο αρχίζει να μαθαίνει σιγά σιγά τις δυνάμεις του και πως να τις χρησιμοποιεί μέσα στην ανθρώπινη κοινωνία χωρίς να αποκαλύπτει τη φύση του.

Στη συνέχεια, ακολουθούν οι διδαχές για τον τρόπο λειτουργίας τόσο της φατρίας όσο και της υπόλοιπης ομόαιμης κοινωνίας. Καλοί τρόποι συμπεριφοράς και κοινωνικοποίησης

Μετά από αυτήν την περίοδο και όταν το κρίνει ο δημιουργός πιθανότατα θα παρουσιαστεί το παιδί μέσα στο Ηλύσιο, πάντα υπό την εποπτεία του.

Είναι καθόλα πιθανό ο δημιουργός να έκανε λάθος στην επιλογή του για παιδί και αυτό να είναι ανεπίδεκτο μαθήσεως ή ο ίδιος να μην είναι κάλος δάσκαλος. Αν όλα αποτύχουν… ίσως επιλέξει ακόμη και να τερματίσει αυτό το λάθος, βάζοντας πάνω από όλα τη δικιά του επιβίωση. Παρόλα αυτά έχει πληρώσει ήδη το τίμημα…

Οι παραδόσεις

Οι παραδόσεις είναι τα ελάχιστα στα οποία συμφωνούν όλοι οι ομόαιμοι. Οι αντιρρησίες  συνήθως βρίσκουν τον τελικό θάνατο από την υπόλοιπη κοινωνία.

  1. Masquerade: Μην αποκαλύπτεις την φύση σου σε κανένα, οποιαδήποτε παραστράτημα απειλεί την ύπαρξη μας ως είδος.
  2. Progeny: Η Ευθύνη της δημιουργίας δεν πρέπει να λαμβάνεται αβίαστα, οι πράξεις του τέκνου βαραίνουν εξίσου τον γονέα.
  3. Amaranth: Το μέγιστο ανάθεμα στην κοινωνία αυτή είναι να καταστρέψεις την ψυχή του άλλου, Θυμίζεις στο τέρας ότι μπορεί να καταστραφεί και καλύτερα να μην το ταράσσεις.